Doel
Informatievoorziening met name over kerkdiensten, pastorale- en diaconale zaken. Daarnaast biedt de Nieuwsbrief beperkte ruimte voor mededelingen over activiteiten die door de Protestantse Gemeente Heerenveen georganiseerd of gesteund worden.

Doelgroep
Leden van de Protestantse Gemeente Heerenveen en gasten tijdens onze kerkdiensten.

Kopij inleveren?
Digitaal bij voor donderdag (12.00 uur) voorafgaande aan de betreffende zondag.

Technische criteria
Voor vermelding van andere activiteiten geldt:
a. Teksten in Word en fotomateriaal in jpeg
b. Alleen activiteiten die de Protestantse Gemeente Heerenveen betreffen of door haar ondersteund worden
c. Er wordt alleen melding gemaakt van de activiteit, datum, tijd en plaats
d. Verder wordt verwezen naar informatie in kerkblad, websites, bouwstenenboekje, beamer etc.

En verder
De redactie bepaalt of iets wel/niet geplaatst kan worden. Soms vindt daarover overleg plaats met de kerkenraad.
Ook heeft de redactie het recht om ingeleverde informatie te wijzigen of in te korten.

Redactie
De redactie van de Nieuwsbrief bestaat uit Yvonne Lanser, Dick Deuzeman en Wieger van der Wal.